tirsdag 28. juli 2009

Kosepusen




Denne pusen skal vi passe i to uker. En ordentlig kosepus!


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
    Kortet jeg har laget har en "base" av bazill papp og er pyntet med et mønsterark som jeg har sydd rundt kantene på. Om du har lyst til å prøve å lage et slikt kort finner du en fin forklaring her: http://sukkersott.blogspot.com/2008/08/utfordring-5-gjestedesigner-2.html

    Det er et morsomt kort å gi bort siden du kan fylle de med nesten hva som helst.

    Så fin blogg du har fått deg! Kos deg med kattepusen og ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Nomin så gossine de er. Jeg elsker katter så disse bildene gikk rett hjem til mitt pusehjerte.

    Så mye nydelig du har laget. Jeg har kikket rundt og kost meg veldig. Syns skjalene og pulsvarmerne dine er så utrolig flotte. Er så imponert over dere som er flinke til all verdens hobbyer. Jeg føler at jeg har 50 tommeltotter når jeg prøver meg på strikking, hekling og sying.

    Ha en fin førjulstid og tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min.

    Klem fra Anita

    SvarSlett