søndag 19. juli 2009

Noe småpjusk jeg har laget i det siste...

Noen små ruter jeg skal bruke til duk på nattbordet. Har nettopp malt soverommet mitt og da er det jo fint å få noe nytt å pynte med.
Har heklet noen bestemorsruter bare på gøy. Lagde mye av de når jeg var yngre, og jeg husket lett hvordan de ble lagd. Denne ruten var litt annerledes og ble laget bare for å ha et eksempel på hvordan det skulle gjøres.
Ett par kluter har jeg også strikket. Men har bare sett at andre har strikket sånne, og har aldri prøvd å bruke dem. Så det får jeg jo se nå om de er brukbare eller bare fine til pynt.

Ett par tøfler til. Disse er så lette og raske å strikke at det nok blir noen par til jeg kan ha på lur og gi i gave til noen når det blir litt kaldere dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar