lørdag 16. januar 2010

Frihelg

Det er lenge mellom hver gang jeg virkelig føler at jeg har fri ei helg! Men sånn er det når man jobber hele uka, og må ta helga til hjelp for å få husarbeid osv gjort. Denne helga derimot er fri!! Begge jentene er bortreist, en i Oslo og en på Sortland, og dermed kan jeg sitte her og gjøre absolutt hva som måtte falle meg inn. Gjorde en skikkelig innsats i huset på torsdag sånn at jeg slipper å tenke på det. Igår kveld lå jeg på sofaen, så på tv og spiste smågott til jeg begynte å duppe av. I morrest kunne jeg ligge lenge i senga og lese. Hadde lyst til å lage noe, så da ble det litt "klipp og lim" (se pose og eske litt lengre ned i bloggen). Nå skal jeg ta en bytur, se på salg, kjøpe ei flaske vin og litt mer sjokolade :-) Dette vet jeg å nyte! God helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar