onsdag 17. februar 2010

En sånn fin dag... :-)

Igår fikk jeg min første "bestilling" på et kort. Jeg heiv meg rundt og laget et som jeg tenkte passet til personen som skulle ha det, men tok med noen jeg hadde laget før og i tilfelle det ikke ble likt. Men hun som bestilte kortet, likte det veldig godt og tok et av de andre og til en senere anledning. Jeg tenkte jeg skulle ha 30 kr pr stk, men hun ga meg 50! Mens vi sto der med kortene, kom en kollega til og hun bestilte like godt 3 bryllupskort og 3 kort til runde dager! Yess, det er så gøy!!
Her er kortet jeg lagde til min første bestilling:



Om ikke det var nok så lå det en liten pakke og venta på meg i postkassen. Det var mine første 10 ProMarkers! :-) Nå skal jeg endelig få øve meg på fargelegging. Og det beste av alt var at jeg bestilte de direkte fra Letraset og hele pakken inkludert porto kom på kr 158,-. Et kupp med andre ord! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar