lørdag 20. mars 2010

Scrappekammerets utfordring #4

Alt dreier seg om kort for tiden for meg :-) Blir så glad for hver eneste utfordring.
Denne gangen skal det brukes ting som man vanligvis ikke bruker når man stæsjer på kort. Her er mitt bidrag:



Gullpapiret og det runde papiret er fra en Ferrero Rocher sjokolade. Det brune papiret med bokstaver er en rabattkupong fra Letraset etter at jeg bestilte Promarkere derfra. Sløyfa er laget av papir. Bokstavene "Ha en fin dag" er klippet ut fra et ukeblad.

Dette var morsomt. Tror neste jeg må leite frem noe mer og se om det kan bli flere kort:-)

9 kommentarer:

  1. Wow så stilig :-) Herlig kreativ bruk av rester og resultatet ble supert! Utrolig hva man kan lage av "ingenting" :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Ha en fin og kreativ helg :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Her er det jo masse kreativitet! Dette var bra! :D

    Tusen takk for at du deltar på Scrappekammerets utfordring.

    Klem fra Agnete, Kammerpike

    SvarSlett
  3. Utrolig fint kort du har laget! Flott gjenbruk:)))))

    Takk for at du deltar!

    Klem Cathrine, som ønsker deg en fin -fin helg:)

    SvarSlett
  4. Dette ble ett spennende kort !
    Utrolig hva man kan bruke, bare man tenker litt annerledes :)
    Ha en fin lørdagskveld !

    SvarSlett
  5. Så fint at du lager kort, det som du liker så godt, det gjør noe med deg, noe godt. Det skaper endring å gjøre oss selv godt. ;-)

    Jeg var på kortlagekurs på Jekta Øst i uka som var. Jeg leter etter noe jeg kan like å lage, noe å pusle med, med hendene. Kanskje er det dette, jeg vet ikke. ;-)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg.

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  6. Her snakker vi kreativt ja! Herlig tolkning av utfordringen vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så flott dette ble!
    Takk for koselige kommentarer i bloggen min!
    Når det gjelder linkene, så er det et felt som heter "koblinger" når du skriver innleggene dine. Der kan du skrive inn hva du vil at skal stå i innlegget, f.eks "her", og så legger du inn linken. Dette om du har den oppdaterte utgaven av redigeringsprogrammet, ihvertfall. Det velger du under "grunnleggende innstillinger". Håper du skjønte noe av dette... Lykke til!
    Klem ;)

    SvarSlett
  8. heia! så tøff denne var! masse herlig gjenbruk! :)
    tusen takk for at du deltar på scrappekammeret sin utfordring :)
    klemmm fra Linda/linsal

    SvarSlett
  9. WOW et kjempekult kort!!! Herlige farger og virkelig kreativt gjenbruk av ting du ikke vanligvis lager med!
    Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret ;)
    Klem fra Anette

    SvarSlett